pinblocker

Mittwoch, 1. Mai 2013

One Flower Wednesday #008


Heute hatte ich einen richtig schönen Feiertag. Den Nachmittag habe ich auf unserer Terasse an der Nähmaschine verbracht. Danach haben wir uns Slumdog Milionär angesehen. Und dann viel mir dann siedend heiß ein, dass ja Mittwoch ist. Also habe ich noch eine Blüte gelieselt.
Ich bekomme sie leider nie ganz glatt auf die Unterlage gelegt, um die Fotos zu machen. In der Mitte habe ich das Papier herausgenommen, doch in den Blütenblättern brauche ich es ja noch für den nächsten Schritt.
Meine Hexagone sind mal wieder alle. Zeit um mir neue zu schneiden.

Today I had a really nice holiday. I spent the afternoon on our terrace at the sewing machine. Later we watched Slumdog millionaire. And then I realized that's Wednesday today. 
So I've sewed a flower. 
Unfortunately I  don't get them laid flat on the surface, to make the photo. I have taken out the paper in the middle but in the petals I still need it for the next step. 
I don't have any more paper hexies. Time to cut new.

Kommentare:

  1. glad you remembered this was the day to show us your lovely flower!

    AntwortenLöschen
  2. I'm glad you remembered it was Wednesday too, beautiful flower!

    AntwortenLöschen
  3. A lovely flower great that you remembered !!!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous flower. I love the colors and the fabrics you chose. Glad you remembered to show it to us :)

    AntwortenLöschen
  5. Such a pretty dainty flower... and well done on doing it right on the day of Wednesday! x

    AntwortenLöschen